En stor dag..


Publicerat 2010-12-03 Klockan 12:40:21
Ja i dag är det exakt 11 år sedan min kära Sander föddes.. En underbar liten skapelse som va söt som socker. Vi var otroligt stolta över honom och det är vi fortfarande. Sander har alltid varit en lugn och harnonisk kille.. Börjar dock visa lite andra tendenser nu men det hör väl till ålder, och jag kan erkänna att jag är bara glad att han börjar ta för sig lite mera och visa en stark vilja. Det kan man komma långt med... Sander fick sina första fem år själv med mig och Mats innan bror Marius kom till världen. Lika stolta var vi då, och söt som socker va även han. Sander va lycklig som storebror och visade ingen avundsjuka som tur var. Kan inte säga att vi fick ett lugnt barn till. Marius har varit och är det motsatta av Sander; VILD! Marius är så god på sitt sätt, han ger lika mycket glädje som han tar egergi... Vi skrattar mycket med Marius men kämpar också mycket med humör.. Marius har en enorm förmåga att ta hand om och tycka om mindre barn, en mycket god genskap!  Ja vi har fått två olika killar, killar som jag älskar över alt.... Deras egna personligheter är det som gör dem så fina.. Jag är så stolt över mina barn.... I dag ska vi ha familjedag och fira Sander... När Mats kommer hem blir det att gå en sväng i skogen och se om vi kan hitta en gran till altan. Sedan blir det mys med middag och tv-kväll. I morgon kommer tjocka släkten och firar... En herlig helg, och inte att förglömma; det SNÖAR ute, vilket gör mig än mera glad! Ha en trevlig helg mina vänner!


Kommentarer
Postat av: sander

tack att ni tycker om mig så mycket även fast vi bråkar alla ibland :)

2010-12-03 @ 12:50:50
Postat av: Lin

Sånt som hör till det min vän! Men vi kan bli bättre och det kan vi tillsammans jobba för, eller hur? Kramiz från mamma..

2010-12-03 @ 14:08:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback