Gärdsgård och lite annat....


Publicerat 2010-05-13 Klockan 14:28:14
Hej...Nu var  det ett tag sen jag var här inne. Fullt upp med jobb, barn, husförsjäljning osv. Fick bilder skickad från Renee gällande gärdsgård. Helt otroligt att man kan få billigare gärdsgård gjord av estländare. Virket transporteras från Estland och sätts upp av dem. Borde va billigare om vi tar någon från trakten men ack.... Lägger in några bilder så ni får se...






I dag har Östgöta Vatten och energi anlänt tomten. I morgon bitti påbörjas borrning efter vatten. Efter att det är gjord så är det bara att invänta den 24 maj, då kommer huset med fyra estländare... Längtar. Nu letar jag inredning för fullt. Om någon vet vart jag kan köpa vitt rusikt bord (ca 250 långt) kan ni maila mig... I dag är vi lediga, skönt.. Började dagen med besök hos Tina. Fick massage vilket jag verkligen behövde. Min rygg spökar med mig och jag blir nog tvungen att börja röra mig lite mera. Tråkigt väder och ingen lust att gå ut... 
Annar har det varit en rätt lugn vecka. Fick ett telefonsamtal i måndags av en person jag beundrar.... Samtalet triggade igång min hjärnverksamhet, den har inte lugnat sig än. Inget att berätta om än då inget är klart, men jag återkommer om det vid ett senare tillfälle. Ha en fin dag och kommande helg mina vänner!

Kommentarer
Postat av: Lars

Hej.Vi tänker bygga gärdsgård hos oss och tycker den ni fick ser snygg ut. Vad kostade det per meter? Var esterna bra att ha att göra med? Och om ni vill rekommendera dem så vill vi förstås också ha adress/mejl/telnr.

Tack på förhand för hjälpen

Lars

2010-07-07 @ 11:10:41
Postat av: Lin

Hej Lars!

Ja gärdsgården ser fin ut på bilden. Vi kunde inte beställa från estländerna då vi var tvungna att beställa minst 800m. Så vi har inte bestämt oss än för vilka vi ska använda. Har så mycket annat att tänka på nu. Men hör gärna av dig om du hittar något bra och till rätt pris... Priset i estland om vi skulle beställa var 280 kronor. Inte jättebilligt men med tanke på att det är långt är det et ok pris. Lin

2010-07-22 @ 14:56:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback