Väntar fortfarande...


Publicerat 2010-11-26 Klockan 15:26:34
Hej alla mina vänner... Som ni säkert förstår väntar vi fortfarande på bredband... Skulle va klart i onsdags men ack :(  Nu är det sagt att det ska fixas i dag men tror det inte före jag får se det... Men men egentligen är det bara bagateller i det hela.. Äntligen är det fredag och i helgen blir det mys som vanligt. Mats ska jobba och jag ska va med våra "fyra" barn. Jag kanske hinner med att göra en julkrans och pyssla lite om barnen leker bra, vi får se. Länge till jul.... Efter projektet med huset börjar tankarna fundera kring nya projekt, ja mindre så klart. Är otrolig sugen på att köpa mig en systemkamera och börja fotta mera. Likeså vill jag bli mera händig och tillverka saker. Får se när det närmar sig våren och jag kan hålla på mera ute. Har ett mål och det är att lära mig texta, får se om jag kan uppnå det någon gång. Skulle va så roligt att kunna texta både möbler och olika andra saker som brädor osv.. Ja funderingar har jag i alla fall, husprojektet för med sig andra roliga tankar och ideér. Håller för fullt på att försöka tänka till vad gäller detaljer (inredningsmässigt) hemma. Möbler är ju på plats men måste försöka hitta "det där" som jag verkligen tycker om och som jag vill göra till mitt. Finns så mycket fint på webshops osv men jag tänker ta mig till loppisar och försöka hitta billigare samtidigt som jag tycker det är roligt att ha gamla saker.

Jag är otrolig glad över den snö som fallit ner och jag njuter varje gång jag ser ut genom fönstret.. Värligen julkänsla. I helgen ska det ju bli riktigt kallt ute så då är det bara att klä sig och ut och leka med barnen. Ha en skön helg mina vänner så hörs vi snart och förhoppningsvis kommer bilder inom kort. Kramiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback