Tidningsartikkel...


Publicerat 2011-04-09 Klockan 10:47:34

I går kunde vi ta del av tidningsartiklen gällande vårat hus. Roligt att läsa om vårat projekt och se bilderna. Va en bra artikel tycker jag. Annars har vi haft en tråkig tid bakom oss. Farfar har varit sjuk ett tag. Han fick tyvärr diagnos canser i februari. En tung tid för honom och oss ikring honom. Men han har kämpat på farfar. I går orkade han inte kämpa mera och somnade in. Vi var med honom in i det sista vilket vi tycker är enormt skönt. Det blev ett fint slut men samtidigt otroligt sorgligt. Vi kommer minnas alla goda minner och som tur är har vi en del av minnerna både på bild och film. De lär nog plockas fram flera gånger...

I dag kommer farmor och Mats bror med familj. Vi ska fika och sitta ute och njuta i solen. Våren som jag har väntat på så länge känns som om den är här. Nu ser jag fram emot Valborg och norgebesök. Alltid härligt att ha något att se fram emot. Nu blir det att steka på lite norska sveler och dela dagen med familj. Ha en fin lördag där ute...






Vila i fred farfar, vi kommer sakna dig!


Kommentarer
Postat av: Unni

Så trist å høre om Mats pappa. Kondolerer til dere alle sammen, ønsker dere alt godt! Lykke til med våren, sunndalsbesøk og sveler:) Klem

2011-04-09 @ 10:57:06
Postat av: Lin

Takk så mye Unni.

2011-04-09 @ 12:06:52
Postat av: Veronica

Hej Lin,

först och främst, jag beklagar verkligen sorgen ni gått igenom. Hoppas att ni tar er igenom detta och kan se tillbaka på alla ljusa minnen så småningom. Jag sänder er alla varmaste tankar i er svåra stund!



Sedan vill jag bara säga att det var roligt att se tidningsbilderna. hade varit roligt att se artikeln, vet du om den finns att läsa online? Eller har du bilderna i högre upplösning som du kan skicka? Det går inte att klicka dom större. Det ser fantastiskt fint ut!



Och grattis till ditt nya jobb. Roligt att du vågar sluta för att testa något annat. Förstår att det inte kan ha varit ett helt enkelt beslut, men det blir säkert till det allra bästa!



Önskar dig en glad påsk! Kram/Veronica

2011-04-20 @ 22:03:05
URL: http://ljusarum.blogspot.com
Postat av: pysseliten

tråkigt ;( med Mats pappa ,En av mina stamkunder som fika med mig på helgerna när jag öpnna har med gått bort ;( Så nu har jag ingen att bubbla såg projekt med .



Men vad fina bilderna blev KUL .

Mitt bord är klart nu ska förhoppings vis få ut det på altan idag :) ha en bra påsk .

2011-04-23 @ 08:13:49
URL: http://pysseliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback