Lite av varje...


Publicerat 2011-04-03 Klockan 13:54:00
Hej alla där ute. Tiden flyr och jag hinner inte riktigt med denna blogg.... Ja, vad har hänt i min vardag sedan sist jag skrev kan man undra... Jag njuter till fullo av värmen som kommit, våren är efterlängtad. Trodde det skulle bli soligt i helgen men det blev det inte, men härlig temperatur. I går hade vi grillpremiär, smakade underbart med grillat igen. Det är något speciellt med den första grillningen, maten blir suveränt god!! Förra veckan blev jag erbjuden nytt jobb, något som har varit på gång länge men som har tagit tid.. Jag sa upp mig på mitt gamla jobb i fredags och ser nu fram emot att testa något nytt. Lite nervöst också men jag ser det som en personlig utveckling. Hoppas jag inte ångrar mig som jag gjorde förra gången jag skulle vidga mina vyer... Men den här gången känns det rätt och en sak är säker; med det nya jobbet kommer jag utvecklas vilket aldrig är fel...

I dag åker vi över till Linköping och hälsar på farfar som varit där sedan i torsdags. Han har tyvärr blivit sjuk och påbörjat behandling i Linköping. Vi åker över med barnen i dag för att underhålla honom ett lite tag...  En annan sak som blev klart i förra veckan är att min bästis Monika med familj kommer i slutet av april för att kolla vårat hus. Längtar verkligen till de kommer... Snart två år sedan vi sågs, något som egentligen inte få hända.... Ska bli så trevligt att umgås och skratta med henne igen...

I dag har vi haft Länstidningen i Östergötland här. De ringde i veckan och frågade om att få göra reportage om huset. Så nu blir det att köpa tidningen på fredag för att se hur reportaget blir. Spennande!! Fick vi andledning till att städa också :) Har även målat färdig min kista i helgen samt lite ljusstakar...

Nu blir det mat och sedan åker vi till Linköping. Ha en finfin söndag mina vänner!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback