Ny bloggdesing!


Publicerat 2010-04-22 Klockan 17:51:11
Ja som jag skrev tidigare så har jag aldrig varit någon bloggare.... Men vi får väl se hur det går. I går fick jag i alla fall hjälp av en tjej för att snygga till min blogg, skulle va roligt att kunna göra det själv. Men sånn är livet; kan inte va duktig på alt. Idag var jag en kort sväng vid tomten. Det jobbas för fullt med platta, grävning, vvs och ventilation. Lika roligt att åka dit varje dag, alltid något nytt som har hänt när vi kommer dit. Tyvärr blev det bara en kort sväng i dag. När jag kom hem från jobb hade Kiara ätit 35 stk dumleklubbor och jag lovar att det syntes väl i hela huset. Nu ett par timmar senar har halva kommit ut igen, trevligt. Onödigt att äta dem när hon ändå bara spyr ut dem igen :-)
I morgon kommer Renee och det ska bli roligt att träffa någon som man haft så lång och tät kontakt med pr.mail. Undrar om han ser ut som jag inbillar mig, troligtvis inte!!! Herligt att det är fredag i morgon i allafall. Längtar till soffan, fredagsmys och ett glas rött i handen. Men det är i morgon det! Ha en bra kväll alla, jag återkommer med flera bilder snart.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback