Köket har påbörjats...


Publicerat 2010-08-30 Klockan 19:10:47
I helgen började Tobias med vårat kök. Många skruv och många skåp som ska på plats. Måste säga att det känns så härligt nu när inredning börjar komma på plats i huset. Tobias jobbar i Stockholm den här veckan men på fredag morgon fortsätter han och han trodde han skulle hinna klart under helgen. Vi får se.... Badrummet är nästan klart, halva golvet kvar att lägga samt foga. Jag hade som mål att olja in övervåningen sist helg men jag beslutade mig för att vänta till elektrikern va klar. Tråkigt att städa samt olja golv och sedan se stora fotspår på golvet. Jag inväntar till nästa vecka för då är förhoppningsvis det mesta jobbet klart inomhus.... Mats jobbar kommande helg och jag har 4 barn hemma så då blir det nog inte så mycket gjort... Med när helgen är över hoppas jag vi kan börja städa ordentligt och köra bort lite kartonger... Jag längtar sååå till första natten i huset.... Den som väntar på nåt gott....... Lite bilder av kök;










Mys på HEMSEN


Kommentarer
Postat av: Christian

Jag följer fortfarande bloggen varje dag! :) Skulle gärna se mer detaljbilder på allt från vindskivor, klockspel, fönster, väggar, golv m.m.



/Christian

2010-08-31 @ 21:02:43
Postat av: Lin

Hej Christian!

Va roligt att du följer bloggen, jag är ju lite för dålig på att skriva här för tiden. Jag lovar att lägga ut mera bilder på detaljer...måste bara hitta tiden först. Otroligt mycket nu i slutklämmen, vi flyttar in om ca 2v. När vi väl är på plats hinner jag fotta mera och skriva mera här. Återkommer med flera bilder.

Lin

2010-09-02 @ 09:19:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback