Mycket som händer, inte bara husbygge...


Publicerat 2010-08-23 Klockan 21:51:51
Känns som min tid inte riktigt räcker till för tiden. Bloggen är inte prio ett för tiden. När det gäller huset så kommer det va färdigmålad på fredag. I helgen var jag och Mats nere och oljade sovrum, kök och vardagsrumsgolv. Måste va klar med golven så vi har någon stans att ställa alla vitvaror som kommer i morgon och köket som kommer på onsdag. I morgon kommer Johan för att se över tomten, måste nog fixa till lite så vi kan använda den torv som är kvar. Likaså ska han fixa med grus vid infarten. Helgen som kommer ska Mats och jag olja alla golv på övervåningen så vi vet vad vi har att göra.... Bilder på huset kommer snart... Har inte riktigt haft tid att lägga över dem till datorn än. Förutom husbygge har vi firat Marius som fyllt 6 år både med familjen men även med barnkalas på Busfabriken. Han var riktigt nöjd och det är det viktiga.. Och inte nog med det; i dag har vi fått två skolpojkar. Marius började 6-års grupp i dag och Sander har blivit så stor att han börjar femman nu. Nu lär det bli fullt upp med läxor också... Längtar till en semestervecka i oktober-november. Ska bli skönt för oss alla tror jag.. När jag får lite mera tid lägger jag in lite kort igen. Badrum och tvättstuga ska också påbörjas denna vecka så under nästa vecka har vi nog lite roliga kort inifrån huset att visa. Nu ska jag hitta sängen, god natt mina vänner...Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback