Min hemort...


Publicerat 2010-12-01 Klockan 12:07:36

Jag trivs otrligt bra i Sverige men ibland kan hemlängtan till Norge komma.... Jag kommer från en liten ort som heter Sunndalsöra i Norge där naturen är underbar. Just en sådan dag som i dag påminner vädret mig om hur det var hemma i Norge. Kallt, snö och solen som lyser... Rotlösheten som har funnits har verkligen minskat med vårat husbygge. När jag åker hem från jobbet och ser vårat hus på avstånd med snö ikring och solen som lyser så fint på huset påminns det lite om Norge och den natur som finns där.. Jag kan sakna naturen. den sociala tillvaron som jag anser ser lite annrolunda ut hemma i Norge och mest av allt saknar jag min bästis Monika med hennes familj. Men husprojektet har fått mig att känna mig hemma, jag verkligen älskar vårat nya hem.... men samtidigt ser jag verkligen fram emot de gånger vi åker hem till Norge... Här kommer lite bilder på min hemort; då förstår ni säkert varför jag saknar den....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback