VAB och julförberedelser...


Publicerat 2010-12-10 Klockan 16:04:29
Ja det är på gott och ont när barna är sjuka men som tur är känns det som om de är bättre nu. Det goda med att va hemma med sjuka barn så här innan jul är att man hinner göra lite... Marius har haft magsjuka och Sander onte i magen och huvudet. Vi andrda har klarat oss... Smittrisken är över nu så det känns ju bra.. I dag har jag ovh barnen gjort polkamaränger och norska kakemenn.... Kakemenn är som pepparkakor i form men inte smak. De är vita och lite tjockare.. Efter garndering målar vi dem... En tradition jag tagit med mig hemifrån... Julmusik har vi också på hög volym.. Känns skönt att det snart är julledigt tycker jag.. Marius är mest spend på om tomten faktisk hittar till vårat nya hus. Vi får väl se!! I dag kommer vårat kontaktbarn, Liam på 2 år. Blir nog inga sovmorgoner denna helg men så mysigt när han är här... I morgon kommer Tina, Gutte och Robin på besök. Det ser vi fra emot.. Njuter av vinterväder...-13 grader och sol..verkligen fint ute!  Ni får ha en underbar helg mina vänner..  Lite kort igen;


Kommentarer
Postat av: Anonym

HEJ LIN HAR INTE KOLLAT BLOGGEN PÅ LÄNGE MEN VILKA FINA BILDER DU LAGT UT. BLEV PÅMIND OM NORGE RESAN NÄR JAG SÅG KORTEN DET VAR EN JÄTTE MYSIG RESA OCH SÅ KUL ATT VI FICK HÄLSA PÅ ER DÄR.GLÖMDE FRÅGA OM "VANICH" FUNKADE PÅ FLÄCKARNA ELLER HAR NI EN RÖD ELLER KANSKE GRÖNPRICKIG SOFFA NU? TACK FÖR EN GENERÖS OCH TREVLIG KVÄLL.(ROBIN MÅR BÄTTRE IDAG) KRAM TINA.

2010-12-13 @ 15:33:41
Postat av: Anonym

2010-12-13 @ 15:34:30
Postat av: pysseliten

Hej på dig hitta en sida jag tror du gillar http://emmelines.blogspot.com/

2010-12-16 @ 09:02:38
URL: http://pysseliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback