Dags för nya bilder...


Publicerat 2010-07-23 Klockan 09:07:51
Äntligen har jag kunnat fixa min data och dela med mig av bygget igen. Mycke har hänt och jag ska ta nya kort i dag igen som kommer under kvällen. Huset har nu fått tak, Mats och etsländerna jobbade hårt i fredags och taket blev klart. Nu gäller bara att vatna rejält så vi får grönt och fint tak framöver. Klocktornet på taket är på plats och det kommer bli så fint när gräset växt ut... Lite finesser gör huset såå fint... Här kommer lite kort i alla fall;












1000 säckar med torv till taket... Dags att börja jobba;







Taket på plats, dags att börja vattna;




Sedan var det dags för lite ledighet och en kväll/natt i skärgården:









En båttur till Capella Ecumenika var uppskattat.. Den kyrkan som jag och Mats giftet oss i sommaren 2003.



Ivo försökte predika på svenska...





En sen natt med mycket skratt....





Tillbaka till jobb; Vardagsrummet får väggar av panel:







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback