Matbord...


Publicerat 2010-06-24 Klockan 13:40:06



Hej igen... Nu är det ett tag sedan jag skrev. Vi har fullt upp för tiden med kök och målning. Har hunnit måla stora delar av huset. Måla med tjära är ingen lätt sak, träningsverk i armen. Hittade detta matbord på nätet... Tyckte det var lite speciellt men skulle kunna passa in vårat hus, vitmålad och ca 2,5m långt.. Vi får se. Har även hittat ett kryssbord som jag tyckte om. Estländerna är fortfarande hemma så det händer inte så mycket på den froten just nu. Däremot har VVS och Elektriker påbörjat sitt jobb. Det värsta nu är att besluta sig kring köket. Har hittat ett kök men det är inte inom min budget och det gör mig orolig. Men kanske bättre att satsa på det kök man vill än att ta ett som är billigare för den sakens skuld. Köket är ju stort och jag har nu tyvärr räknat lite lågt i min budget där... Vi får se vad slutresultatet blir..
I dag går färden till Stäk, vi ska fira midsommar med mamma, Rolg samt Siw med familj. Vi ska va till söndag. Vädret ska bli bra så det blir att bada, fiska och bara njuta. Försöka med kvalitetstid med barnen igen.. Vardagarna går till jobb och hus. Barnen lär va trötta på husbygge efter denna sommaren, men en upplevelse för dem att få dela denna process också. De har i alla fall roligt med fyrhjulingen, jag tycker det är lite otäckt men men... Ha en skön helg och glad midsommar till alla svenskar där ute!

Kommentarer
Postat av: Ned

Vart du nöjd med bordet?

Annars är jag intresserad av det.


Mvh

Ned

2012-07-19 @ 13:22:00
Postat av: Anonym

[email protected]

2012-07-19 @ 13:22:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback