Estländarna på ingång....


Publicerat 2010-05-23 Klockan 17:19:49
Ja klockan 12 i dag stod en silvrig bil med märket EstNor på utanför vårat hus. Ur bilen klev två killar som så snällt presenterade sig... Vilken känsla :) Hade inte väntat dem så tidigt så jag hann aldrig bli nervös, bra va väl det.  Vi åkte och visade dem var de ska bo, ingen lyx kan jag säga, men vad kan man förvänta sig i Skärblacka...Finns ju inte en drös hotell att tillgå precis, men en snäll Börje som har hjälpt oss mycket...  Efter att ha visat boendet åkte vi till tomten, allt såg bra ut enligt dem. Åkte också ner till sommarstugeområdet och visade fram vart de kunde tillbringa sin fritid, som endast är seeena kvällar och söndagar.... De tycker mycket om att fiska och då har de i alla fall nära till vattnet... Vi inväntar två estländare till under dagen samt första trailern som kommer stå på tomten under natten för avlastning av Johan i morgon bitti kl 08.00. Ååå vilken dag, Vilken underbar dag...... :) Fortfarande inte gått upp för mig att jag faktisk är på gång och ska bygga det hus jag drömt om så länge.... Tanken på att vi ska flytta i höst känns overklig, men nu kommer väl känslan landa i magen.. För varje dag som går kommer jag se HUSET växa fram till min dröm.... Återkommer mina vänner, ha en fin söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback