Möte med mäklaren avklarat.


Publicerat 2010-05-05 Klockan 17:11:49
Efter magsjuka och en ond rygg är jag på benen igen.. Känns inte som om jag har tid för sjukdom just nu. I dag har mäklaren varit här och det var ett possitivt möte. Han tyckte om huset och vi har samma tankar kring pris vilket jag tycker är bra. Huset kommer fotograferas av en fotograf den 24 maj, samma dag som nya huset kommer, och sedan läggas ut på nätet dagen efter. Det blir annons i tidningen vid två tillfällen och sedan husvisning den 7-8 juni... Spennande, hoppas bara det finns tillräckligt med intressenter. Vårat nya husbygge har det varit lugnt ikring senaste veckan. I morgon eller fredag ska Timo borra efter vatten, hoppas han slipper borra så djupt... Kan bli kostsamt!!! Vi har varit i kontakt med en kille Peter för evt göra vårat badrum. Ska begära offert från ett par olika och se vad det hamnar på. Invänter också offert på kamin. Känns som om den närmaste månaden kommer va full med gammalt hus och nytt hus. Positiv stress kallas det väl! Under eftermiddagen i dag har jag och Marius varit i ödeldammen, fångade hela fyra ödlor. Han var överlycklig, och inget är bättre än en överlycklig unge.... Börjar också längta till Stockholmstur med Monika och Björn i juni. Ska bli så roligt att träffa dem igen och samtidigt få gå på Rod Stewart konser. Får väl inte glömma att det är kungabröllop samma helg, så vi har nog en hel del att titta på i Stockholm den helgen. Tur vi bokade hotell tidigt... Nu är det dags för den stora grabben att träna fotboll, så det är väl bara att starta upp bilen. Ha en bra dag mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback