Dags för lite uppdatering...


Publicerat 2010-11-05 Klockan 13:17:45

Hej alla mina vänner. Jag har fortfarande samma problem; inget bredband vilket medför att jag är alldeles för sällan på bloggen och uppdaterar :( Vi mår otroligt bra i huset och har den senaste tiden försökt koppla av lite. Finns ju en del saker kvar att göra men det får ta lite tid. Har köpt in lite "piff piff" men inte fått på plats allt än. Lyktor till fönster, färg för att måla om ramar, taklampor över matbordet.... ja det finns en lista...
Denna vecka är det höstlov och barnen är lediga. Farmor/farfar och bestemor har varit behjälpliga med barnen då vi inte har mera ledighet att ta ut.. Tror både vuxna och barn har haft det bra...

Har varit på Panduro för första gången i mitt liv; och det va farligt!!! Kan använda en hel månadslön på olika pyssel... Längtar till jag kan ha lugn och ro i kroppen för att börja pyssla lite mera.. Tror också jag ska börja renovera lite möbler på sikt.. Roligt att få använda fantasi och skapa egna hantverk.. Förra helgen gick jag och Marius i skogen ocn plockade lite löv, hade en liten halloween dukning. I kväll kommer våra kompisar Anders och Malin.. Det ser vi verligen fram emot, har inte haft tiden att umgås med dem på länge. Så nu längtar jag efter en trevlig fredagkväll och en skön helg med familjen. Lägger in lite kort från mobilen, de blir ju inte så bra men det får duga än så länge.... Ha en fin fin helg alla där ute! Kram

















 


Kommentarer
Postat av: pysseliten

Härlig duking :) Riktigt höst fint.Det ser så mysigt ut idet nya hemmet .Skönt att ni kan vila ut lite nu efter allt slit .

2010-11-05 @ 19:21:36
Postat av: pysseliten

Hej ja igen hitta en norsk blogg idag kanske något som lockar där :) Kolla hennes fina röda kuddar

http://finiformen.blogspot.com/

2010-11-09 @ 18:42:40
URL: http://pysseliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback