Turkiet


Publicerat 2010-11-28 Klockan 22:10:11
Ja när man sitter och tittar ut kan det va skönt att kolla lite på bilder från semestern. Jag tycker om snö och vinter men njuter även av att umgås med familjen i värmen med bad och sol. Vi hade en underbar vecka i Turkiet, den resan kom verkligen i rätt tid efter allt jobb med huset. Delar med mig lite semesterbilder till er, och återigen efter att ha tränat i fotoprogrammet. Pratade med min morbror i Norge i fredags... Han är fotograf och då jag har stort ÖNSKEMÅL om en ny kamera känns det som om steget är närmare efter samtal med honom.. Skulle va så roligt att kunna ta bra kort även på smådetaljer. Kameran jag har i dag är oduglig.... Han får väl ge mig en fotokurs nästa gång han kommer till Sverige :) Här kommer i alla fall lite bilder... Snart är det måndag och en ny vecka med många möjligheter... God natt mina vänner!


Kommentarer
Postat av: pysseliten

sv; här hittar du en förklaring hos en tjej hur du gör för att få fallande snö ;)



fast Ebba hjälpte mig! jag fattar inget:S



http://theliisa.se/2009/november/tips-fallande-sno-pa-bloggen.html

2010-11-29 @ 19:37:38
URL: http://pysseliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback