Målar målar målar!!!


Publicerat 2011-04-26 Klockan 16:32:16
Ja ni undrar nog vart jag tagit vägen...men inte längre än runt husknuten. Vårat liva har på sistone bestått i att njuta av sol, värme samt måla, måla och måla. Hade glömt lite hur tungt det är att måla med tjära samt att HELA huset enbart har trädetaljer. Inte en enda plåtbit vilket vi lätt lägger märke till när vi målar :) Men vi har fått det som vi velat... Huset blir mycket bättre med mera tjära, får nog gå över en gång till nästa år igen..  Vad har livet bestått av annars? Jo som vanligt har vi våra kontaktbarn på helgerna, vi har njutit av påskledigt och till och med hunnit mysa vid Glan ett par kvällar. Marius har tagit sitt första dopp (med en muta från mamma). Vi har införskaffat nya altanmöbler och vi har köpt in lite vårblommor.Trädgård lär vi nog inte ha på ett bra tag varav vi uppskattar våran stora altan så otroligt mycket.

Annars så har vi umgåtts lite med farmor. Hon verkar må rätt bra vilket är skönt. Begravning är planerad och jag tror det kommer bli ett mycket fint avsked. En kompis till mig ska sjunga två sånger i kyrkan, det kommer göra det hela mera rörande och fint.

På fredag får vi STORBESÖK... Min bästa kompis från Norge med familj dyker upp... och jag lääängtar verkligen. Har inte sett henne på två år. Vi kommer nog sitta uppe till långt på natt för att prata gamla minnen och dricka lite vin... Första gången de firar Valborg så det ska bli trevligt. Det är också bestämt att jag slutar mitt jobb sista maj. Den 1 juni träder jag in i mitt nya jobb som jag ser så mycket fram emot... Nu ska jag åka med Sander så han får fotta sig med fotbollslaget. Ha en fin kväll... 


















   

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback