Antik....


Publicerat 2011-02-04 Klockan 12:11:59
Ja då är dagen D över och jag fick genomgång på Hälsobruket i går. Känns riktigt skönt att ha startat nu... Hoppas bara motivationen håller i sig.. Men med envishet SKA det gå... I går handlade jag på webauktion för första gången. Har länge försökt komma på hur jag ska inreda våran hall. Och där stod den!!! En gammal utdragbar säng/soffa som jag direkt så potential i... Som ni säker förstår kommer den bli vit. Ska även ha text och fårskinnspäls i med masssor av kuddar. Inte för att någon kommer ligga i den så ofta :) men mest för att den var så fin. Nu är jag lite osäker på om den inte blir för stor i våran hall, men jag måste bara prova. Blir den för stor får jag sälja den efter renovering. Säkert många som har intresse för en shabby chic soffa i denna stil. Tror den kommer bli kanonfin!!! Time will show!

Ja så var fredagen här igen... Undrar varför fredagar är så underbara dagar... Man ska väl känna så om varje dag, men jag är på god väg och med lite Pippipower och pippivis kommer mina dagar bli så underbara. Boken är kanon och jag anbefalar den till alla där ute. I kväll blir det mys med familjen, god mat och lets dance!
Ha en finfin helg!



Underbar soffa... lite färg och text så blir den sååå fin!


Kommentarer
Postat av: tina

Hej vilken jätte snygg soffa ,tänk om jag hade plats för en sån....är säker på att den blir jätte fin i eran hall. Kul att du kom iväg till hälsobruket igår, hoppas du har "redit" med träningsvärk idag ha ha . kram Tina

2011-02-04 @ 13:10:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback