Kökshyllan på plats!


Publicerat 2011-02-02 Klockan 18:21:44
Äntligen ett projekt till klart. Nu har vi fått upp kökshyllan och jag känner mig nöjd.. Funderade ett tag på om jag skulle ha den på denna väggen eller en annan, men valet blev bra. I dag har det värkligen varit vårkänsla ute, härligt med lite plusgrader och snösmältning nu. Hoppas det fortsätter så och att vi får se en vårblomma snart. Jag spenderar min tid till böcker för tiden. Har börjat läsa "Vem gråter vid din grav" och Pippi Power. Härliga böcker som ger energi i vardagen. Böcker för personlig utveckling, så nu kan bara allt bli bra.. Gäller dock att förvandla ord till praktig vilket inte är lika lätt. Men lättlästa och bra böcker så här i mörkret. Och i morgon är dagen D.. Då ska jag ha mitt första träningspass. Hur i all frid ska det gå. Ni får kryssa fingrarna för mig. Men nu jä.. ska livsstilen ändras lite. Tror jag har gott av lite fysisk träning, bra för både kropp och själ.. Och i morgon är det ju torsdag och snart helg igen. Det ser jag fram emot återigen.. Lilla Liam kommer till oss vilket vi uppskattar! Nu blir det soffa och böcker innan Sander dyker hem från träningen. Då blir det varma mackor! Ha en finfin kväll mina vänner!





Kommentarer
Postat av: cissi

Suuuuperfint hem! :D Vet du något om vilken färg ditt köksbord är målat med? :)



Ser slitstarkt men ändå fint ut :)



2011-02-04 @ 08:48:57
Postat av: Lin

Hej Cissi!

Tack så mycket för dina ord! Jag vet inte riktigt om du menar bordet i vardagsrummet, med brädor, eller om du menar det i köket som är en köksö. Men vårat matbord i vardagsrummet har jag lackat med betslack. Finns att köpa i småburkar på färghandeln. Riktigt bra, jag var orolig att det skulle bli mycket fläckar då trät drar åt sig vätska. Men betslacken håller värkligen bra. Har spillt både rödvin och annat på och lätt att torka bort... Om du menade köksön så är det laminatskiva..

Ha en finfin dag!

Lin

2011-02-04 @ 09:21:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback