2011....


Publicerat 2011-01-08 Klockan 16:28:53

Ja då har vi kommit en bit in på år 2011, ja några dagar i alla fall. Jag har varit ledig efter nyår men snart blir det vardag och jobb igen vilket jag kan tycka är skönt... Vi har haft en härlig ledighet med mycket mys och tid med varandra. Vi har eldat i våran eldkorg ett par gånger vilket uppskattas av båda barn och vuxna... Med all snö som vi har har barnen fått hoppa från taket vilket va på gott och ont för nu är det ett evigt tjat om att få hoppa igen.. Men som vädret är i dag, med regn, går det nog inte hoppa så mycket mera.. I dag har vi städat bort julen, vemodigt men samtidigt skönt! Det tråkigaste är att ta bort alla ljusstakar.. Men tiden går fort och snart ska de upp igen :) Lite avis är jag på min mamma som spenderar två månader i Brasilien nu.. Skulle va skönt! Men som min mamma säger; när du blir gammal kan du också göra det! Och det har hon ju rätt i.. Min tid kommer!! I helgen har vi våra kontaktbarn Liam och Bettan. I natt skulle vi visst ha en sovkompis till Bettan också så då blir vi fem barn.. men men... barn ger oss glädje...  Jag hoppas ni alla har haft en fin start på det nya året och så hoppas jag att 2011 ger oss många nya möjligheter... Lite bilder från ledigheten kommer här;








Kommentarer
Postat av: pysseliten

vad är det för pudding nere i vänstrahörnet ?? :)))

Fina bilder härligt med ledighet . jag har med varit ledigt hela helgen så najs så .

2011-01-09 @ 21:14:09
URL: http://pysseliten.blogg.se/
Postat av: Lin

Men snälla du... det är absolut ingen pudding...det är KUNGEN av Bäckstugan....

2011-01-10 @ 19:45:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback