Nytt år nya möjligheter...


Publicerat 2011-01-04 Klockan 20:00:00
Gott nytt år mina vänner. Jag är ledig hela denna vecka också vilket jag tycker är helt underbart.... Nyåret firade vi med syster yster och goda vänner från gamla bostadsområdet. Tipspromenad, god mat och dricka blev det... Sander har blivit sjuk nu efter nyår.. trist för han skulle spela innebandyturnering i Stadium arena. Vi kanske kan åka och kolla lite i alla fall...

Fick ju en ny kamera till jul som jag skrev tidigare. Försöker ta lite kort men har förstått att det är mycket som spelar in för att få bra bilder. Läser om en del som redigerar i Photoshop och där verkar det finnas tusen möjligheter för att redigera bilder... Det blir väl det nästa. Nu måste jag först och främst lära mig kameran lite bättre... I helgen kommer våra kontaktbarn så då blir det full rulle. Lilla Liam verkar vakna tiiidigt för tiden vilket innebär tidiga morgoner för oss i helgen.. Men det är det värt... Skönt att komma upp tidigt och få lite ut av dagen :) Det blir nog att plocka bort julen också, granen verkar ha gjort sitt.. Lite trist att ta ner julstjärnorna tycker jag...De lyser så vackert i fönstren.. Men vi får hitta andra lösningar i stället. Håller på att måla två hyllor till köket nu, förhoppningsvis klar i morgon.... Nu blir det tv med familyn.. Vi hörs; lägger med ett par kort i dag också.



SE UPP I BACKEN.....























Kommentarer
Postat av: pysseliten

Man rikigt ser hur fabriken lyser upp på himlen tur ni bor en bit ifrån :) Så fina ute bilder på huset .

Och vilka fina rosor .

2011-01-04 @ 20:14:31
URL: http://pysseliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback