Snart helg igen...


Publicerat 2011-01-13 Klockan 18:22:45
Ja veckorna går fort.. snart fredag, bästa dagen i veckan... Längtar till badhus och god mat. Mats åkte på julgransplundring med barnen och jag fick lite tid över.. Skulle egentligen ha följt med men känner att lite egentid är av stort värde... Skönt att kunna va hemma själv ibland och bara njuta av tystnad och göra precis som jag själv vill...lycka! Men snart är de hemma och det blir trevligt det med.. Min rygg är så stel för tiden så för min del frestade det inte att stå och frysa och bli än mera stel. Fick massage av kära Tina i tisdags, och undrar vilka krutmusklar hon har i händerna.. Känns som en långtradare har kört över min rygg, men det blir nog bättre... Eller hur Tina?? Längtar till vårat massagebadkar kommer så man kan sitta där och mjuka upp sig ibland.

Ljusstaken som jag målade finns nu på vårat fina matbord. Hyllan i köket får vänta.. Jag har tänkt om lite och vill nog ha en god gammaldags tallrikshylla i stället. En vitmålad med lite slipat så klart. Kanske hittar en billig på loppis som jag kan måla om.. Har ockå beställt några kuddar extra till vardagsrummet. Tror de redan ligger på Shell och väntar på mig.. Får åka dit i morgon och hämta dem. Fortfarande ingen idé för hallen, den får va lite tom ett tag till. Gäller att komma på något man trivs med. Vi får se vad det blir. Försöker ta lite kort nu och då och läser lite manual för kameran men det är inte så lätt. Jag kämpar på! Kommer lite kort i alla fall, ljusstaken som var svart/brun får ni ta del av.. Ha en underbar helg alla, det tänker jag ha!


Kommentarer
Postat av: tina

Javisst blir ryggen mycket bättre vi ska bara knåda bort alla slaggprodukter du har samlat på dej under julhelgen....på tisdag blir det roligt då går vi lite djuuuupare ha ha. Skoja bara det kommer bli så skönt så du vill somna. Ha en trevlig helg, kram Tina (jätte fina bilder hoppas du är nöjd med nya kameran)

2011-01-15 @ 11:02:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback