Tiden flyr...


Publicerat 2011-01-23 Klockan 14:58:00
Nu är det över en vecka sedan jag vär här.. Tiden går så fort och jag hinner inte riktigt med. Min dator är lämnat in så nu passar jag på att låna Sanders när han är hos en kompis. Ja vad har hänt denna vecka då? Jobbas som vanligt måndag till fredag. Besök på vårdcentral med Sander som har en ond tå.. Barnens tid går mycket åt data och PSP spel- inte för att jag tycker det är så bra, men ungdomen är ju inte som en annan va. Skulle vilja att de var ute i skogen och lekte i stället. Men man får väl infinna sig med att det är annorlunda i dag.. Får va glad de gångerna de vill va med ut. I går firade vi Mats. Vi hade trerätters, en härlig dag för hela familjen. Efter huvudrätten gick vi ut och äldade i vedkorgen. Mysigt!! Vi har haft kontaktbarn flera helger i rad så det blir inte så mycket tid över. I går åkte jag och Mats med fem barn till badhuset; känns som familjen annorulunda!! På ett bra sätt.. Härligt med barn som liver upp vardagen. Vi fick vårat badkar i torsdags och installerade i fredags. Men tyvärr får vi inte massagen att fungera. Det blir att ringa återförsäljaren i morgon.. Veckan som kommer ska Mats jobba eftermiddag så då blir jag ensamstående :) Tråkigt när Mats jobbar eftermiddag, vi ses nästan inte förrän fredagen kommer... MEN MEN desto roligare att få va tillsammans då.. Kanske hinner längta lite också :)

Kommer med lite mera bilder när jag har fått hem min data.. Tills dess få ni nöja er med lite text. Nu blir det att påbörja middagen. Köttfärslimpa blir det, det var länge sen.. Får se om jag bakar lite bröd sen -  det var också länge sen! Ha en finfin söndag och ny vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback