Våren närmar sig med stormsteg...


Publicerat 2011-03-06 Klockan 18:59:50
Hej alla där ute.. Vilken helg vi har haft.. I går var vi ute på altan och grillade samt solade. Var verkligen varmt intil väggen.. Nu hoppas jag tiden går fort till sommaren.. Då finns en hel del jobb igen för mig och Mats. Vi måste nog försöka få till lite gräsmatta samt måla med tjära igen... Välkommen träningsvärk säger jag... Att måla med tjära är ingen lek, men fint blir det. Vi får gå över huset en gång till i vår/sommar.. Vad händer annars i familjen Osen då? Vardagen rullar på här som hos andra ska jag tro. Skola, jobb, träningar osv osv... Förra helgen kom mamma och Rolf på besök efter 8 v i Brasilien. Riktigt roligt att se dem igen, bruna och fina! Var en tur på loppis i blacka också. Fyndade lite ljusstakar. Har målat dem vita så klart.. Letar fortfarande efter idéer till hallen. Får nog bara låta den va som den är ett tag till. Vet inte om vi ska ha en egengjord sittbänk (vit med text) eller om vi ska ha någon form av skänk/skåp. Ja vi får se vad det blir.

I tisdag var jag på mitt första gruppträningspass på Hälsobruket, och fy f... säger jag.. Kan inte komma ihåg senast jag hade sådan träningsvärk. Kunde knappt gå på tre dagar.. Ska inte ens prata om hur det va att försöka sätta sig på toa.. Men men skam den som ger sig. På tisdag blir det ett nytt pass. Roligt va det.. Denna vecka har vi ialla fall varit friska och det är jag glad över.. Nu är det en ny vecka med nya utmaningar. Hoppas vädret blir lika fint som det har varit i helgen, humöret blir bättre av sol.. Ha en fin vecka mina vänner!


En promenad vid Glan. Underbart med bara 1 minuts promenadväg till denna vackra miljö..




Våren närmar sig:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback