Bilder och lite annat...


Publicerat 2010-04-30 Klockan 08:24:37

Hej alla vänner! Försökte lägga ut flera bilder i går med mobilen men det kom bara med ett. Jag lägger in några här under så ni kan se att det verkligen är på gång. Nu kan jag se att det är VÅRAT hus som byggs. Hittade tyvärr ett fel, fönstret i tvättstugan va för stort.... Hoppas de hinner ändra detta annars får jag väl lära mig leva med det.... Nu har vi kommit i kontakt med mäklare och ska träffa honom på onsdag. Känns bra att komma igång med den processen och än bättre när det blir klart -  hoppas jag :)
I dag är det Valborgsmässafton och Bettan ska komma hem till oss efter en vecka i Turkiet. Ska bli roligt att träffa henne igen. På måndag ska vi ha socialtänsten hemma för att träffa en mamma och en liten pojke på 2 år som vi också ska bli kontaktfamilj till. Det ser vi verkligen fram emot. Marius längtar till att bli "storebror" som han säger :) Här kommer bilderna, ha en skön fredag mina vänner!






Kommentarer
Postat av: Tina

Hej Lin vilka fina bilder du lagt ut på din blogg jag är imponerad av både bloggen och husbygget. Vi hörs kram Tina

2010-05-04 @ 13:51:22
Postat av: Anonym

Tackar Tina... Lite segt på bloggfronten nu men det blir bättre när huset anländer Blacka....

2010-05-04 @ 22:12:39
Postat av: Christopher

Kul husbygge att följa, jag byggde själv med EstNor förra året och är kanonnöjd!

2010-05-06 @ 23:53:17
Postat av: Anonym

Vart byggde du då? Är det du som byggt i Karlstad?

2010-05-08 @ 12:51:52
Postat av: Christopher

Japp, i Karlstad har jag byggt.



Vad blir det för behandling av fasaden?

2010-05-08 @ 22:21:41
Postat av: Anonym

Det är du som har kjöpt flera hus av Estnor då eller?? Vi kommer köpa tjärebets från Norge. Svårt att få tag i här. Skriv din mail så kan vi byta lite erfaring..

2010-05-09 @ 14:23:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback