Nervösiteten har lagt sig!


Publicerat 2010-04-23 Klockan 17:30:35






Vilken dag! Måste säga att jag var nervös i onödan, men det är väl så det brukar vara... Renee var en otrolig trevlig och sympatisk kille. Vi fick se flera bilder från vårat hus i fabriken, otrolig känsla.... Vi bestämde olika detaljer till huset som innerdörrar, lister, fönsterfoder mm. Jag VET att det kommer att bli otroligt fint och unikt, för oss i alla fall. Vi åkte bort till tomten (började självklart spöregna när vi klev ur bilen) och när Renee tog fram sin tumstock började hjärtat slå lite extra hårt; tänk om måtten på plattan inte stämde? Men efter några  mätningar säger Renee att allt stämde och att han var mycket nöjd med det jobb som Jonas mfl har gjort.... Vilken känsla. Nu är det bara att invänta huset som kommer. Fick veta att huset anländer Skärblacka den 24 maj, och gissa vem som står med kameran i handen då? Och bara för att informera; både jag och Mats pratade engelska på ett suveränt bra sätt :) Hi hi, tur ingen lyssnar.... En lyckad dag och två glada husbyggare ska nu gjöra god mat och ta ett stort glas rött! Trevlig helg mina vänner!

Kommentarer
Postat av: Åsa Åhlin

Kul att du bloggar om bygget, spännande! Vi måste åka förbi och kolla vart ni bygger. Ha en mysig helg! Kramar från Åhlins

2010-04-23 @ 18:31:30
Postat av: Anki

Åh så kul att kunna följa ditt/ert projekt! Huset ser häftigt ut! Lycka till fortsättningsvis! Kram!

2010-04-23 @ 19:04:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback