Visning av hus!


Publicerat 2010-04-25 Klockan 16:38:35
I dag har vi haft husvisning igen till samma par som var här för två veckor sedan. De hade med sig sina föräldrar. Visningen gick bra och jag tror det kommer bli husförsäljning till dem, beror på om vi kan komma överens om pris. Men det känns positivt. Skulle va så skönt att slippa mäklare och husförsälning i maj, juni. Känns som vi har tillräckligt att tänka på ändå. Ska ta kontakt med en kompis till Mats som jobbar som mäklare för att rådfråga lite. Inte ska man bara lära sig allt om nybbygt hus utan nu får vi även sätta oss in i hur man säljer hus privat med alla försäkringar, energideklaration osv. Va vi kommer va lärda efter denna process :)
I morgon eller tisdag ska plattan gjutas, skulle vilja va där och kolla när betongen fylls på men svårt att få till när man jobbar..... Synd man inte kan va mera ledig och delta mera i bygget, men man kan inte få allt här i livet... Åker till tomten varje dag efter jobbet för att se vad som hänt och jag tycker verkligen processen har gått över all förväntan än så länge. Att mötet med Renee kändes så bra får mig att tro att rästen av processen också kommer rulla på. Lite problem kommer säkert uppstå, men en dag i taget. Mindfullness!! Ha en bra söndag mina vänner.

Kommentarer
Postat av: Kristin Grude

Äntligen - verklighet! Du är så målmedveten tjejen! Nu bloggare också! Saknar dig

2010-04-25 @ 19:47:25
Postat av: Anonym

Tackar Kristin, saknar dig med!!! Målmedveten? Ja, kanske.... Men fy fa.... hur lång tid ska det ta att nå sina mål??? Men nu känns det riktigt bra måste jag säga, längtar till den 24 maj när huset kommer...

2010-04-26 @ 10:16:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback