Kök och vitvaror i hus...


Publicerat 2010-08-24 Klockan 18:43:20
Ja då har vi fått hem vitvaror och kök. Köket kom en dag tidigare än planerad, lyxigt... På fredag ska Tobias börja sätta upp köket och det ser vi verkligen fram emot. Hade nästan glömt att jag har köpt mig en Kitchen Aid... en röd sådan!! Ska bli så herligt att göra mat och baka en massor i nya köket sen. Nu kan vi snacka om storkok, men så får det bli med tanke på framtida ekonomi. Men det är det värt.. Fick nu lite tid över, hör inte till vanligheterna, så nu kommer lite bilder från veckan som varit. Ha en fin kväll, det tänker jag ha... Ska bara slöa i soffan!


Kalas på Busfabriken


Matdags i disco rummet...


Marius trivs bra med tjejerna på kalaset...


Disco kungen...


Efter två timmars lek blir man lite törstig och trött...


Sen va det dags för första skoldag..


Ja ja, så roligt är det inte att gå upp på morgonen.


Väl framme; lite pirrigt med alla nya kompisar...


Golvet oljat... Om ett par veckor finns köket på plats... LÄNGTAR!




Bettan kollar in golvet i vardagsrummet....


Vitvarorna på plats, ja in i huset i alla fall...


Och sedan kom kök, nu känns det som vi böjrar få ett hem i stället för en arbetsplats.


Ett skåp,två skåp .........


Och så många blev det.


"Hångelrummet" börjar bli vitt. Lite madrasser så blir det bra...




Kommentarer
Postat av: Veronica

Men Lin ÅHH det ser ju helt underbart ut!!!! HELT FANTASTISKT!!!

Sedan är jag avundsjuk på din KitchenAid. Det ska jag snart satsa på också. Lycka till med fortsättningen, nu börjar ni gå in i slutfasen ser det ut som.

2010-08-25 @ 08:41:39
URL: http://Ljusarum.blogspot.com
Postat av: Lin

Hej Veronica!

Roligt att du tittar in. Ja nu känns det som slutklämmen och varje dag känns som ett år.. Jag längtar verkligen. Ska bli roligt när köket är uppe och badrummet klart. Då får jag känslan av ett hem på ett annat sätt. Än bättre blir det när jag får in möblerna du gjort i sovrum och vardagsrum. Tror det blir kanonfint!

VI HÖRS! LIN

2010-08-25 @ 13:09:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback