God Jul!


Publicerat 2010-12-26 Klockan 16:41:17
Julfriden har infunnit sig och vi njuter av ledighet. Tomten kom i år igen vilket betyder att vi måste va snälla :)
Själv fick jag en systemkamera och stövlar som jag önskat mig. Nu gäller det att lära sig kameran... Kommer nog ta lite tid men jag tycker det är roligt. Julafton firade vi i nya huset vilket va en upplevelse i sig.. För ett år sedan hade vi som mål att flytta in under våren 2011 men här sitter vi :) Värkligen roligt att få göra julfint i nya hemmet.. Julafton va vi själva, inget vi är van vid men tycker vi hade en mysig julafton med pimpelfiske, saga berättelse, god mat och tomten.. Kvällen gick åt att leka med alla leksaker som barnen fått. Vi hittade inte sängen före 01.00 vilket betyder att vi hade en bra kväll. I dag har vi efter all intag av mat varit i pulkabacken. Bra att springa av sig lite kalorier så här års. Känner mig rätt mätt hela tiden. I dag ska jag göra lutfisk för första gången, inte för att jag själv äter det, men Mats uppskattar det och jag tror även Sander vill smaka i år igen... Själv äter jag prinskorv, köttbullar och bacon till den vita såsen och potatis.. Gott det med! Vi ska fortsätta njuta av julen... Jag jobbar tre dagar nästa vecka och sedan blir det nyår med vänner... Ha en fortsatt god jul och gott nytt år till alla där ute. Lite nya kort från nya kameran.... Blir nog bättre på sikt :)






Kommentarer
Postat av: pysseliten

åhh så fina bilder :=) Du kommer bli proff på det .

Kram

2010-12-26 @ 20:16:42
Postat av: Lin

Tack... Har tagit kort på huset nu i kväll.. Ett par blev riktigt bra.. Roligt med bra kamera men det kräver nog lite träning.. Skam den som ger sig...

2010-12-26 @ 20:44:55
Postat av: Mamma

Superfiint, flotte bilder, men ennu finere i virkeligheten, kramar

2010-12-27 @ 11:11:22
Postat av: Annelie

Hej tjejen, nu hittade jag dig vad kul.

God fortsättning på det nya året vill jag önska dig.

Vilket fint hus ni har helmysigt ju ju.

Jag har tagit lite ledigt så vi kommer inte att ses på några dagar. Jag o familjen ska leva lyx liv på Skandic hotell i Lubeck

Många kramar, Annelie i kassan på ICA.

2011-01-02 @ 10:20:37
URL: http://tisenslillasnigel

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback