Kvalitetstid med barna.


Publicerat 2010-06-14 Klockan 21:31:00
Måste säga att vi har haft en häktisk tid bakom oss och sommaren blir nog likadan. Det är otroligt roligt, spennande men också krävande för hela familjen... Jag och Mats tycker nog husbygget är mera intressant och roligt än vad barnen gör... Inte så att de klagar men mitt samvete säger att jag måste försöka lägga lite tid på dem så fort jag hinner. Och i dag var en sådan dag. Mats jobbar eftermiddag och då kändes det helt rätt att hitta på något med barnen i stället för bara att däcka i soffan. Resan gick till stan där vi först gick och köpte nya skor till killarna. Sedan blev det MC Donalds och bio. Marius har ju lite svårt att sitta stilla vilket vi återigen fick uppleva, men bra träning för honom nu innan skolstart i höst. Han var i alla fall duktig och satt kvar under hela filmen.... Vi hade en helmysig eftermiddag tillsammans. På vägen hem svängde vi förbi bygget. I dag har vindskivor av vildmarkspanel kommit upp, mycket snyggt... När det gäller huset vi bor i så har vi inga köpare i nuläget, mäklaren tycker vi ska lägga ut det för visning en gång till nästa vecka då det är ett par som hört av sig.. Och det måste vi göra själv om jag är jägarns trött på städning och bortplockning av i stort sätt allt innan visning. Men det hör väl till. Lägger in ett par kort från huset. I kväll blir en tidig kväll. Hejsveis mina vänner!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback