Målning och isolering


Publicerat 2010-06-09 Klockan 19:04:36
Ja då har man återhämtat sig efter helgens stora taklagsfest. Söndagen gick till städning och måndag/tisdag var det visning av vårat hus. Bara 5 stk par som tittade :( Mäklaren säger att marknaden är "mättad" vilket är typisk. Mats pratade med mäklaren nu i kväll och det verkar som två par är relativt intresserade. Vi får se vart det hela landar... Skulle ju va skönt att få solgt nu men vill ju inte sälja för underpris... I värsta fall får vi lägga ut huset i augusti igen - vilket betyder mera städning, städning, städning.... That´s life! Positivt i alla fall är att allt går efter planerna på nya huset. Måste säga att vi har gjort ett jägarns gott förarbete (klappar mig själv på axeln) för inga större problem, inte ens mindre, har uppstått. Känns så jägarns skönt att vi har lagt ner den tid vi har på grundjobbet. I går och i dag har de målat delar av huset. Färgen blir bra och än bättre andra gången vi ska måla... I dag har de också isolerat innerväggarna... Pratade med killarna i dag och då de ockå läser min blogg fick jag sträng :) besked om att rätta till namnen. Så här kommer rätt stavning på killarna; Erki, Ivo, Rain och Rasmus... Rätt ska vara rätt.. Lägger in lite bilder så ni får se första omgång med färg. Men kom ihåg att det inte är slutresultatet... Nu blir det kvällsmat och tidig kväll. I morgon är det skolavslutning för Sander och sedan sommarlov. Vilken tur han har..... Ha en fin kväll mina vänner!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback