Möbler


Publicerat 2010-06-10 Klockan 15:41:33
Under den fyra åroga process med huset har jag också tänkt ut hur huset ska se ut på insidan. Alla väggar och tak ska ju målas vita och min dröm är att ha ett vitt hem. Ja, det är ju inte så bra när man har barn kanske men men.. Jag blev otrolig glad när jag hittade Victorias hemsida. En underbar tjej som gör helt unikta möbler. Jag har beställt sänggavel, nattbord, linneskåp och en dörrskylt av henne. Allt hon gör skulle passa in i mitt vita hem. Victoria har en hemsida http://ljusarum.blogspot.com Gå in och titta på hennes möbler. Jag lovar att ni vill HA också. Jag kommer nog beställa mera från henne framöver då det är ett billigt sätt att få otroligt snygga möbler. Jag kommer lägga in bilder på alla möbler senare. Lägger in en bild så ni får se MIN sänggavel:



I dag har snickarna börjat med innerväggarna. En trailer från Estland har kommit med mera material så nu får de jobba hårt igen. Jag och Mats ska titta på kök igen i dag och i kväll kommer det en familj till och tittar på vårat gamla hus. Hoppas de blir intresserade.... Ha en fin dag mina vänner!

Kommentarer
Postat av: Christian C

Ja, hon gör verkligen jättemycket fint! Jag funderar själv på att beställa lite saket till min stuga :) Insidan kommer vitlaseras så hennes Shabby Chick stil kommer passa grymt bra!



Fin färg ni valde!



/Christian


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback