Intensiv vecka...


Publicerat 2010-05-30 Klockan 16:51:47
Hello alla vänner. Jag kan inget annat säga än att jag har haft en intensiv vecka. Känner mig rett så sleten i dag. Förra söndagen började med att välkomna estländare samt ta emot första trailern med huset. Sedan kom måndag och det blev en bilresa tur/retur Nässjö. Kvällarna har sedan bestått av träningar för barnen, möte i skolan, träff med elektriker och mys med vårat nya kontaktbarn Liam... som inte tycker om mig så värst än. Mats är idolen och tryggheten för honom här hemma just nu. För min del känns det bra.... Fredagskvällen blev det mat och sedan avresa till Tyskland. En mycket trevlig resa med trevliga människor och otroligt trevliga busschaffisar som både sjöng och berettade historier. Lite vin blev det också. Kom hem i går kväll och känner mig fortfarande trött efter minimalt med sömn..... Mitt i allt detta fick vi besked om att huset ska målas snart.... Och då blev det panikjobb igen. Men i dag har vi testat två färger och vi tror vi hittat en fin färg... Ska ringa och beställa i morgon och hoppas få hem den under veckan.. Huset ser rätt likt ut på utsidan, snickarna har börjat  lite smått inne. Regnet har hindrat dem lite i jobbet. Inget bra med ösregn på timret... Men kommande vecka ska ge oss fint väder så då får snickarna jobbat hårt igen... Lägger in lite kort igen. Ha en fin söndag!


Kommentarer
Postat av: tina

Hej åkte förbi nya huset det blir sååå fint.

Förstår inte hur ni hinner allt, glöm inte att andas och släpp ner axlarna...... kram Tina

2010-06-01 @ 11:08:06
Postat av: Lin

Hej Tina!

Tack för det... Ja huset blir unikt kan jag säga. Många som är intresserade av huset och många bilar som åker förbi på dagarna.. Roligt! Som det känns i kroppen nu är det huvudet neråt och benen uppåt, men positiv stress och energi... Ska försöka släppa ner axlarna.. Vi måste träffas snart!! Kram Lin

2010-06-03 @ 08:16:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback