Vit innredning.....


Publicerat 2010-05-08 Klockan 12:48:58

Halloys alla vänner! Finns så mycket fin vit innredning, och jag vill bara HA. Inte så smidigt med vit soffa och barn men allt ska väl inte va smidigt hela tiden.  När vårat hus är färdigbyggt kommer vi måla alla väggar och tak innvändigt i vitt. Golvet blir siljan golv, vit oljad. Tror det blir kanonfin. Har under lång tid hämtat inspiration genom att titta på nätet. New Englad stil och shabby chic är unika stilar och jag tycker det finns så mycket fint. Får väl gå till loppis någon dag och införskaffa lite gammalt och måla om. Finns också många nätbutiker som säljer lantliga möbler och inredning. Måste väl bara se till att huset kommer upp först, sedan blir det väl att fixa detaljer under senhösten och många år framåt... Det svåra för oss nu är att fixa kök. Jag hade en planering men då det bara är 2230mm från golv till bjälkarna i taket går det inte med det kök som jag hade tänkt... Men det löser sig nog det med. Finns alltid möjligheter! Barnen har sovit hos bestemor i natt, ska åka och hämta dem snart.... Skönt när de är borta en KORT stund men ska blir sååå skönt att få hem dem igen.. :) Ha en trevlig lördag mina vänner!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback