En härlig söndag...


Publicerat 2010-11-28 Klockan 13:46:59
Ja då är det 1 advent och snön faller ner från himlen, så fint ute. Känns verkligen som om jag sitter i en stuga i fjällen när jag tittar ut. Snön fastnar på spröjsen på fönstret och med advent och stjärnor i fönstren är det verkligen mysigt. Synd att Mats fick åka till jobbet en sådan mysig dag, skulle vilja att han va hemma och myste med oss. Blir nog lite saffransbullar i eftermiddag. Försöker lära mig lite mera Picasa fotoprogram. Lägger ut ett nytt test, samma bilder som ni redan har sett..


Kommentarer
Postat av: pysseliten

åhhh ja nu är du med KUL :) Du kommer få lära mig sen :)) När du kommer igång med picasa

2010-11-28 @ 21:23:04
URL: http://pysseliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback