Snö, sol och kyla, vintern är härlig...


Publicerat 2010-11-30 Klockan 20:32:29
Måste bara säga att jag älskar detta väder... Det är så vackert ute när solen lyser och det glänser av snön... Lite kallt är det men bättre det en plusgrader och snöblask.... I dag har jag gjort våran adventsljusstake.. Lite sent ute men bättre än inget. Blev rätt nöjd faktiskt... Vet inte hur många ljus det går åt varje vinter men om jag inte tände ljus kunde nog familjen ta en extra solresa för pengarna skulle jag tro. Men så viktigt med ljus tycker jag, blir en härlig stämning.. I dag har vi varit på gympa avslutning för Marius. Gudmor Annelie var också med vilket Marius verkade mycket nöjd över... I helgen ska vi fira våran STORA grabb, Sander fyller hela 11 år på fredag. Det blir lite mat och fika med släkten på lördag.. Söndag ska vi bara njuta av ledighet, ingen sportaktivitet och Mats är ledig. Tror jag ska göra lite knäck då med barnen. Får nog börja planera för julklappsinköp också, inte så lätt när barnen börjar bli större... Något ska vi nog hitta på i år också. Lägger ut en bild på adventsljusstaken och lite vinterbilder på huset och Bäckstugevägen igen. Ha en skön kväll mina vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback