Inget bredband...


Publicerat 2010-10-19 Klockan 10:46:57
Hej alla mina vänner!! Nu är det värkligen länge sedan jag skrev på bloggen. Men det finns orsak; vi har varken fått telefon eller bredband än :(
Jag använder "lite" tid på jobbet; känns olagligt men men! Känns ju som om jag måste informera er lite om senaste tiden på något sätt. Vi har kommit hem efter en underbar vecka i Turkiet. Vi hade kanonväder med mellan 30-35 grader nästan varje dag. Barnen verkade ha en mysig semester med mycket bad och lek. Hotellet var super med vattenland och nära till havet. Sander köpte en hel del plagiat kläder vilket han var mycket nöjd med. Resan kom verkligen rätt i tiden, jag kände mig rätt slut i kroppen och huvudet innan. Mats hade nog också gott av att komma i väg från stress ett tag. Nu är vi hemma i vardagen igen och vi njuter varje sekund av vårat nya hus. Vi har lite problem med vattnet och porslin i huset blir gult. Vi ska få hjälp med detta i dag och vi hoppas att filter kan göra vattnet bra...

I går var vi återigen på Ikea och handlade in sista möblerna. Nu var det barnens tur. Vi köpte skrivbord, hyllor, databord, sängöverkast, stolar och en hel del annat. Blev även mååånga ljus till mammi... Jag bara älskar hösten när jag kan krypa ner i soffan med och ha massor av tända ljus omkring mig. Vi har fortfarande en del saker som inte har kommit på plats och försöker hitta struktur i nya hemmet. Men nu känns det som vi bara har godbitar kvar.

Telefonstolpen kom på plats i fredags så nu känns det som om vi kommer få telefon och bredband snart. Jag lovar att återkomma med bilder när bredbandet är i hus. Kan nog ta ett par veckor i alla fall. Men den som väntar på något gott......
Ha det så gött så länge så återkommer jag snart!

Kommentarer
Postat av: pysseliten

SÅ är det att bo på landet :))) Kram Ps du får tjuv läsa bloggen på jobbet .

2010-10-22 @ 19:02:04
URL: http://pysseliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback