Dåligt med tid....


Publicerat 2010-09-16 Klockan 09:28:14
Får be om ursäkt för att jag är så dålig på att skriva på bloggen. Men som ni säkert förstår har jag fullt upp för tiden. Men nu börjar det verkligen närma sig för våran plan är att vi ska sova i huset för första gång i morgon natt... :) Helt otroligt!! Köket är nu klart förutom att det saknades en krönlist och lite golvsockel, men bara bagateller. Elen blir nog klar i dag. VVS blev klar i går förutom badkaret som kommer i oktober. Climatec kommer i morgon bitti och ska dra igång frånluftsvärmepumpen.. Vilken vecka!! Snickaren som gjort köket blev sjuk och inte nog med det så är Mats fortfarande sjuk... Lite dålig timing frågar du mig. Men det mesta verkar lösa sig som det ska.. Har även en kille som sjaktar tomten för fullt. Helt otroligt hur mycket schaktmassa det kan bli.... Bra att det blev av denna vecka för på lördag kommer killen som ska sätt upp Gärdesgården till oss...  I kväll ska jag plocka bort all papp på golvet och städa samt olja in sista golvet; hallen. Undrar om jag kommer få rent alla golv efter jobbkillarnas leriga skor.. Hmmm, men lite märken i golvet får vi väl se som historia om några år :)

I morgon har jag tagit ledig på jobbet. Min kära vän och Marius gudmor Annelie vill hjälpa mig och städa nya huset på sin lediga dag. Hennes man ska hjälpa Mats att flytta. Tur man har goda vänner!!! Vi kommer flytta under hela helgen sen, i morgon blir det att flytta sängar, soffor och porslin.. Ja hinner vi mera flyttar vi mera.... Tror nog jag går köpa en flaska skumpa i dag och lägga på kylning. Kan ju lägga in den i nya kylen nu som är igång... :)

Finns inte så många nya bilder att lägga ut än. Men jag lovar att ta lite kort när vi fått in lite möbler så ni får se..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback