Stolar...


Publicerat 2010-09-02 Klockan 10:51:55

Ja efter mycket om och men hittade jag äntligen de stolar jag vill ha till matbordet. Och återigen var det genom den enormt duktiga Veronica som har gjort andra möbler till mig. Jag hittade denna typ av stol på blocket, jag tyckte om formen på stolen och i bakhuvudet visste jag ju att Veronica kunde hjälpa mig måla om dem. Stolarna hittades i Dalarna, den flexibla Veronica åkte och köpte dem och här ser ni resultatet av hennes jobb. Jag längtar verklien till att få hem stolarna och kan plasera dem i huset... Mera av Veronicas hantverk kan ni se på http://ljusarum.blogspot.com


Badrummet är nu klart och två killar håller på med kaminerna. I helgen ska Tobias fortsätta med köket och vi hoppas han hinner så långt att vi kan börja städa nästa vecka för att sedan börja packa lite kartonger och åka dit med. Den 18 september kommer en killa från Falköping och ska sätta upp Gärsgård. Nu närmar det sig verklien inflytt.... Får nog köpa en riktig skumpa och lägga på kyl snart tror jag. Första natten i huset kommer kännas enormt overklig men fantastisk. Ha en bra dag mina vänner!



Kommentarer
Postat av: Pysseliten

ÅHHHH super fina dom kommer bli så fina i nya huset och i köket händer det grejor så fint ni kommer få.

Ljust och fräcst som bara den :)

2010-09-03 @ 19:38:26
URL: http://pysseliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback