Tvätta, tvätta och tvätta....


Publicerat 2011-02-21 Klockan 11:57:34
Ja, jag som trodde familjen va klara med sjukdom för denna gång, men ack... Natten till torsdag fick Marius magsjuka.. Fredagen kom och familjen va rätt ok. Jag hämtade våra två kontaktbarn för att sedan ha en skön helg hemma med alla barn.. Vi vaknade i lördags av att Mats hade fått magsjuka.. Han blev sängliggande hela dagen. Jag och barnen bakade en kaka för att ta med ut i det fina vädret och fika.. Vi fixade lördagsmys med god mat och snacks. Mats blev lite bättre till kvällen så vi fick umgås lite i alla fall. Söndag morgon kom och jag och Sander sprang om varandra på toaletten... Jag klev upp vid 16 men kände rätt snabbt att det bara var att inta soffan.. Och där låg jag till jag hittade sängen i går kväll. I dag känns det lite bättre. Fortfarande lite ont i mage och huvud men absolut på bättringsäväg.. Vad jag tycker det är träligt med magsjuka... En hel helg förstörd känns det som.. Nu är det bara att invänta och se om våra söta kontakbarn blir sjuka.. Hoppas inte det!! I dag är jag hemma från jobbet. Mats hade ju tvättat och bytt på alla sängar i torsdag.. och idag är det min tur. Tvättmaskinen går i ett, nu vill jag ha bort alla bassilusker.... Tack för den här gången magsjuka!!!! Vill inte se dig mera....

Förutom all sjukdom mår vi bra. Jag tränar än så länge två gånger i veckan på Hälsobruket. Nu blev det ju inget i helgen men ska försöka träna i morgon.. Känns skönt att komma igång lite. Sander har lov denna vecka och Marius ska få va hemma med honom några dagar. Det blir nog en hel del spelande ska jag tro. Sander ska åka med fritidsgården till Norrköpings badhus i morgon.. Till helgen kommer mamma och Rolg hem efter 8 veckor i Brasilien. Ska bli roligt att träffa dem igen nu. Nu ska jag fortsätta med lite tvätt för att sedan försöka få i mig en macka.. Ha en finfin måndag!!



Otroligt vad som kan hända på ett halvår...







Kommentarer
Postat av: Chrisinas interiør

Hei! Så du hadde kommenter på face til min mann om hytten... Måtte rett inn å se på huset deres. Nydelig!

Her er det sikkert mange tips å få!

Ha ei nydelig uke!

2011-02-21 @ 12:32:18
URL: http://christinas-interior.blogspot.com
Postat av: Lin

Hei Christina!

Takk så mye for komplimang.. Ja på denne siden kan du fölge hele byggprosessen vår samt få litt inspirasjon på inredning.. Men inredning har du jo å ta av :-) Har värt inne på din side og jeg syns det er så mye fin.. Det med inredning har ikke värt mitt store interesse för men har fått det under byggtiden. Det tok oss 5 år å få huset ferdig da kommunen ikke ville at vi skulle bygge ett sånt hus her i Sverige.. Men skam den som gir seg. I dag sitter vi i vårt drömhus... Ha ei finfin uke du okså. Lin

2011-02-21 @ 13:52:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback