Vintern är tillbaka.


Publicerat 2011-02-13 Klockan 18:50:00
Hej mina vänner. Nu var det ett tag sen igen. Måste bli bättre på bloggandet men finns ju så mycket annat vardagen består av.. Familjen har varit sjuka på sistone men nu börjar vi bli friska igen, ja förutom Mats som verkar ha fått en förkylning under dagen. Får se vad det leder till... Vilken fantasktis vykortskänsla när man tittar ut geom fönstret, ja för det är tyvärr det enda jag gjort i dag.. Började med lång sovmorgon, städade sedan lite i huset. Efter det var det matlagning för farmor och farfar samt lite bakning.. Trevlig med besök! Visade också upp huset idag för ett par som är på gång och ska bygga hus med samma företag som vi använde. Roligt tycker jag. Hoppas det går bra för dem och att de blir lika nöjda som vi är.. I går var vi i Finspångs badhus, efter det åkte jag faktisk och tränade. Kände mig riktigt duktig faktisk... Nu blir det soffaläge och invänta Solsidan, får se om det blir lite skratt i kväll med. Ny vecka och nya utmaningar står för dörren.. Alltid lika spennande. Lägger ut lite bilder som jag tagit på naturen kring oss. Bilderna har jag tagit inifrån :-) Ha en fin söndagkväll.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback