Fredag igen!


Publicerat 2011-03-11 Klockan 08:35:23
Hej alla där ute.. Vad skönt det är när man vaknar på fredag och vet att helgen snart infinner sig.. Vi har inget bestämt denna helgen vilket känns skönt. Jag åker och hämtar vårat kontaktbarn Elisabet efter jobbet sedan blir det att åka hem och göra fredagsmys vilket jag tycker är viktigt. Inget är härligare än att göra god mat och mysa med barnen... Nu är det jo tyvärr så att barnen inte tycker det är lika roligt att mysa med mamma längre så jag och Mats sitter ofta själva i soffan.. Men det hör väl till! I morgon hoppas jag på värme och sol så vi kan sitta lite på altan igen som förra helgen.. Då känner man att våren är på väg. Ska försöka träna och måla lite under helgen också.. Försöker mig lite på olika fotoprogam i datorn utan att lyckas så värst bra, men har inte riktigt tiden att sitta framför datorn för att lära heller.. Har dock gjort ett kort på Marius... Tror det är otroligt mycket man kan göra om man bara har tiden att sitta och lära. Det får bli mitt nästa mål i livet... Har en del jobb att göra också på kvällar och helger framöver vilket kommer uppta min tid en del, men så länge man tycker det är roligt :) Ni får ha en underbar helg där ute. Vi hörs snart igen!



Kommentarer
Postat av: Micke Nordanlid

Hej.

Hittade ingen e-mailadress till er, så jag skriver här istället. Vilket fint hus ni har byggt. Tänkte bara jag skulle tipsa er om vårat nystartade företag Nordanlids Rustik som tillverkar rustika möbler. Titta gärna in på våran hemsida.



Mvh

Mikael och Annelie Nordanlid

2011-03-17 @ 18:29:15
URL: http://www.nordanlidsrustik.se
Postat av: Lin

Hej! Tack så mycket!!! Har kollat er sida och wow måste jag säga.. Har skrivit i eran gästbok.. Kolla där. Vi hörs säkert framöver... Lin

2011-03-17 @ 21:08:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback