Planeringsdagar....


Publicerat 2011-03-22 Klockan 18:02:10
Ja då är man hemkommen efter två planeringsdagar på Sandvik. Skönt att komma iväg och umgås med kollegor utanför jobbet. Sandvik bjöd på en härlig miljö och en mycket god mat. Nu återstår bara att se om allt vi planerade genomförs. Har en dålig erfaring med att saker och ting inte blir av men den här gången har jag en god känsla. I helgen fyllde jag år och vi myste med god mat och dryck. Fick 30 rosor av Mats och barnen. Har även inhandlat lite träningskläder från dem.. Farmor och farfar hämtade vi i lördags så de var här under ett par timmar. Tror det känns skönt för farfar att komma ut lite med tanke på att han inte mår så bra. Farmor har också gott av att komma hemifrån lite.. Lilla Liam var också här i helgen. Så synd att helgen går så allt för fort bara, men snart är det helg igen..  Vi har fått nya grannar också, en stor familj rådjur. Helt underbart att titta ut köksfönstret och se rådjuren äta av träden här ute. Tur vi har gärdsgård så de inte kommer in på altan... I dag har jag varit ute och sprungit/gått ett varv.. Blir värkligen påmind om hur dålig kondition man har, men det är bara att kämpa på. Skönt efteråt ialla fall.. Nu verkar det som om läxläsning står på tur. Ha en fin dag mina vänner!















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback