Vinter igen!


Publicerat 2011-03-18 Klockan 10:30:08
Ja så vankan vi upp till vinter igen då... Tråkigt när man redan börjat känna av våren. Men som tur är så ska det redan i morgon bli soligt och plusgrader :)  Har varit hemma ett par dagar nu med rejäl förkylning och huvudvärk. Känner mig bättre i dag så nu ska jag njuta av en skön helg med familyn. Ska hämta lilla Liam i dag, nu är det två veckor sedan han var här så det ska bli mysigt med en liten krabat i huset igen. Bettan va förra helgen och det var också mysigt. Konstigt att tänka på att Bettan bara var två år när hon kom till oss första gånge.. Nu är hon nästan lika lång som jag, en härliga tjeja som har blivit en i familjen. Annar ska jag försöka måla lite igen i helgen. Har köpt en brudkista som ska vitmålas och kanske ska jag försöka texta lite.. Tänkte ställa den i hallen så barnen kan lägga sina väskor i den. Tråkigt med skolväskor som står framme hela tiden... Annars tror jag vi ska va ute i solen, steka lite våfflor eller sveler.. Huset blir nog fullt med barn som det burkar va på helgen... jag tycker det är mysigt att barnen har kompisar hemma... ja så länge det inte blir bråk :) Jag fyller ju år på söndag så jag hoppas Mats och barnen kan göra en god middag till mammi på lördagkvällen. Blir nog inte att fira med släkten..... Ni får ha en underbar helg mina vänner!


Våra stoltheter:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback