3 veckor kvar


Publicerat 2011-05-12 Klockan 21:42:19
Måste säga att det känns bra att jag bara har tre veckor kvar tills jag börjar i mitt nya jobb. Har väntat så länge påd detta nu... En utmaning och jag känner mig lite nervös men samtidigt ska det bli så roligt... Förra helgen va lugn och skön.. Mats mamma var ute hos oss lördagkvällen vilket va mysigt. Tror hon uppskattade lite sälskap och god mat.. Vi dro upp en jägarns massa maskros på tomten men jag tror det är till ingen nytta när jag ser på åkern här ute... helt gult! Vi hann också med picnik nere vid Glan, fiskade lite med Marius. Vilken lyx att bo så nära vatten och klippor...Veckan har varit som vanlig med jobb, skola och träningar. Nu har Marius börjat i fotboll igen vilket både han och jag tycker är roligt. Gjorde mål på första träningen, så en stolt Marius tyckte fotbollen va rolig igen. Han fick veta att det är match nästa tisdag och han har räknat ner dagarna sedan träningsdagen :)

Helgen som kommer ska vi ha båda kontaktbarnen hos oss. Vi cyklar väl en sväng bort till Folkets hus och lyssnar på Reggie (hur det nu stavas)  musik. Kalle Bah spelar ju så då är det ett måste att åka dit... På förmiddagen blir det fotbollsmatch med Sander... Söndagen kommer Estländerna och fixar lite garantijobb här hemma. Ska bli så trevligt att träffa dem igen... När Björn och Monika va här fick Mats lära sig att foga... Så nu har vi fogad skorstenen i köket och Sanders rum.. Duktig man jag har!!! Nu är det dags att lägga barn, ha en skön kväll där ute!








Kommentarer
Postat av: Marika

Riktigt snyggt med dom plattorna:)

2011-06-05 @ 09:13:06
URL: http://marika79.blogg.se/
Postat av: Lin

Tack för det.. Det är skiffer från Norge. Jag tycker det är roligt att ha skiffer som kommer från Norge i detta norsk inspirerade hus..

Lin

2011-06-06 @ 18:48:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback