Norgebesök


Publicerat 2011-05-04 Klockan 20:10:30
Senaste veckan har gått till att längta efter Norgebesök. I fredags dök de upp och helgen gick så allt för fort.... Det är så roligt när Monika med familj kommer men så tråkigt när de åker. Känns tungt att ha sin bästa kompis så långt borta. Men jag får va glad för det lilla. Fredagen myste vi med sol, promenad till Glan, god mat, drycka och mycket skratt.... Vi la oss rätt skapligt (för att va oss). Lördagen blev det Maxi och lite handlande. Sedan åkte vi hem, haglet kom, och vi tillagade god mat med oro för att vi inte skulle komma i väg till brasan. Men vädret blev bättre så efter god mat och dryck gick vi och firade Valborg. Natten blev sedan lång :)
Vi har haft en underbar helg med Monika, Björn, Synne och Frida.... Marius har alltid varit och är så förtjust i Björn. Kryper upp i hans knä så fort han har chans, mysigt.. Vi bestämde oss i alla fall att åka till Norge i sommar och det längtar jag verkligen till. Då blir det att åka till deras landställe och då får jag uppleva ställen i Norge jag inte varit tidigare.

Annars så rullar dagarna som vanligt. I dag har dock varit en annorlunda dag, en sorglig dag som va mycket fin. Vi har varit i farfars begravning. En trist dag för oss alla men jag tror hela familjen upplevde den som fin. Efter att vi hade tagit farväl av farfar i kyrkan åkte vi till resturang och åt middag. Sedan följde vi med hem till farmor.

Nu är det bara 4 veckor till jag börjar mitt nya jobb. Var där en sväng i går och en mycket god känsla får jag i närvaro av de nya kollegorna. Ser verkligen fram emot att lära mig nya saker och få nya kollegor med en massa energi... Jag behöver det just nu!!

Ha nu en underbar kväll där ute. Lite bilder från Norgebesök delar jag med mig; det är glädje det...

















Kommentarer
Postat av: pysseliten

Grabbarna ser glad ut på sista bilden :) härliga bilder ,hoppas att solen kommer igen bara .

2011-05-05 @ 21:31:14
URL: http://pysseliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback